Moja pielęgnacja cery.

by - 13:15

Dzisiaj przychodzę do Was z moją aktualną pielęgnacją cery. Osobiście uwielbiam oglądać tego typu posty u innych dziewcząt, ponieważ można coraz to więcej pozyskać nowych informacji na temat naszego typu skóry oraz pielęgnacji. Ja posiadam tą mieszaną i świecącą się w strefie T w stronę suchej i wrażliwej (na policzkach). 


A więc bez zbędnego gadania przejdźmy do rzeczy ! 
Na początku chciałabym Wam pokazać, czym dokładnie oczyszczam swoją twarz.
 Do takiego dogłębnego oczyszczania swojej twarzy używam szczoteczki do twarzy z Biedronki z wymiennymi końcówkami. 


Koszt takiej szczoteczki to ok. 20 zł. Wiem, że nie jest porównywalna do szczoteczek wysoko półkowych firm tj: Clarisonic , Mary Kay itp., gdzie koszty ich sięgają w granicach 200 - 700 zł. co dla mnie jest sumą kosmiczną. 
Moim zdaniem jak za takie pieniądze szczoteczka ta naprawdę daje radę i jestem z niej zadowolona. 

Posiada 4 końcówki : 
* masująca nakładka kulkowa
* nasadka szczotkowa
* nasadka gąbczasta 
* nasadka lateksowa



Gdy rano wstaję przemywam swoją twarz tonikiem z Ziaji z serii liście manuka. Gdy owy produkt pojawił się w nowościach tej marki od razu się w nim zakochałam. Obecnie to już moje drugie opakowanie i jak sądzę już się z nim nigdy nie rozstanę (no chyba, że zostanie wycofany - ale tego bym nie chciała). Ślicznie pachnie i można stosować go w upalne dni jako mgiełkę. 
Drugim produktem jest tonik z 2% kwasem z Pharmaceris. Był dołączony do kremu złuszczającego, którego mam zamiar używać zaraz po tym z Bandi. Jestem z niego zadowolona, aczkolwiek do niego nie powrócę. Stosuję go na przemiennie rano albo wieczorem, to zależy w jakim moja cera jest stanie. 

Oczywiście później nakładam makijaż i ... przechodzimy do pielęgnacji wieczornej :) Tak, tak dobrze przeczytałyście. Jak mogłyście zauważyć nie nakładam jak na razie żadnego kremu na twarz, ponieważ zastępuje mi go baza z Rimmela, która sprawdza się rewelacyjnie i jestem z niej zadowolona. O niej możecie poczytać tutaj : 
A więc, przychodzi wieczór i trzeba zmyć cały makijaż bardzo dokładnie. 

Do tego celu aktualnie używam 3 produktów : 

*BeBeauty chusteczki do demakijażu - zmywam nimi pierwszą warstwę makijażu 
*BeBeauty płyn micelarny do skóry wrażliwej - zmywam nim makijaż oczu 
*GARNIER płyn micelarny do skóry tłustej i mieszanej z tendencją do niedoskonałości - zmywam nim resztki makijażu, aż cały wacik będzie czyściutki jak łza :)


Gdy widzę, że moja skóra potrzebuje jakichkolwiek dodatkowych zabiegów pielęgnacyjnych lub dokładnego oczyszczenia  - na zmianę używam różnych maseczek oraz peelingów. 
Aktualnie używam maseczek z firmy Bania Agafii (oczyszczająca) oraz z Avonu z serii Planet Spa (moja ulubiona) a następnie spryskuję całą twarz wodą termalną. Obecnie używam tej z AVENE. Daje bardzo mocne orzeźwienie - tym bardziej, że lato się zbliża wielkimi krokami na pewno jeszcze nie raz po nią sięgnę, a taka pojemność 50 ml starcza mi na dosyć długo i zawsze mam ją przy sobie.



Jednym z moich ulubieńców jest peeling enzymatyczny z Avonu także z serii Planet Spa. Fantastycznie złuszcza martwy naskórek i moja skóra staje się gładka jak pupcia niemowlaczka ! :) 


Po zabiegach pielęgnacyjnych czas na wieczorną pielęgnację :)
Pod oczy używam kremu z Avonu z serii Avon Solutions, który jest bardzo nawilżający i sprawia, że po obudzeniu następnego ranka moje oczy nie są podpuchnięte ani zmęczone. 
Świetnie napina okolice pod oczami. 


Następnym krokiem jest *zdemaskowanie* wszelkich wyprysków i niedoskonałości ! W tym celu używam nie zastąpionego preparatu z oriflame z olejkiem z drzewa herbacianego, który świetnie wysusza niechcianych *szkodników*
I na koniec został nam krem na noc. Jako, że walczę właśnie z trądzikiem postawiłam na krem z Bandi :) 



Używam także plasterków na noc firmy Beauty Formulas, które mają "wyciągnąć" nam niechciane wągry. Szczerze mówiąc w to nie wierze, ale spróbować nigdy nie zaszkodzi . :)

No i oczywiście zostały nam usta ! Mam sporo produktów do pielęgnacji ust i używam je wszystkie na raz w zależności od stanu moich ust. Czasem są bardzo wymagające i muszę stosować produkt mega nawilżający, a czasem wprost przeciwnie - i używam owocowe masełka.
Moi ulubieńcy to CARMEX I BALMI :)


A Wy co używacie do pielęgnacji swojej cery ?
Używałyście może któregoś z tych produktów ?

Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga, gdzie będziecie na bieżąco z nowymi postami :)
oraz na instagrama :)



You May Also Like

2 komentarze

  1. ja do pielęgancji cery używam produktów z dermedic, a szczoteczkę mam foreo luna soniczną :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dawno temu zastanawiałam się nad kupnem kremu do twarzy z Dermedic , ale zrezygnowałam nie wiem dlaczego :) Może kiedyś się jeszcze na niego skuszę bo mam wieeeelki zapas kremów do twarzy na dzień jak i na noc :) pozdrawiam

      Usuń