bandi krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami

by - 06:04







Dziś przyszła pora na zrecenzowanie kosmetyku. Ostatnio na moim blogu gościły zakupy i tylko zakupy, więc postanowiłam też coś zmienić. Chciałam zrecenzować jakiś krem do twarzy na dzień, czy też na noc, ale nie wiedziałam który [????] hihi. Tyle ich mam i za każdym razem używam innego (wiem, że to nie najlepiej wróży mojej skórze, ale chce te ogromne zapasy zużyć). Postanowiłam chociaż przez kilka tygodni przetestować krem z kwasem migdałowym na noc z firmy BANDI. Marka ta stała się coraz popularniejsza wśród blogerów i vlogerów.

Ten krem dostałam od dziewczyny z instagrama, ponieważ jej nie służył i chciała się go pozbyć ;p
Wiem tylko tyle, że kosztuje on w granicach 70 zł. i był w jednym z comiesięcznych pudełek be glossy.


Nazwa : krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami


Opis : Nawilżający krem o działaniu złuszczająco – biostymulującym. Odpowiedni do każdego typu  cery, również wrażliwej. Preparat delikatnie usuwa nagromadzone, martwe komórki warstwy rogowej, oczyszcza i zwęża rozszerzone pory oraz ogranicza błyszczenie skóry. Wygładza zmarszczki, głęboko nawilża oraz intensyfikuje syntezę kolagenu, elastyny i glikozaminoglikanów. Wyraźnie zmniejsza objawy fotostarzenia skóry oraz przebarwienia pigmentacyjne. Zapewnia skórze gładkość, miękkość oraz świetlisty i wyrównany koloryt.
Najlepsze efekty przynosi stosowanie kremów z kwasami przez minimum 3 miesiące dwa razy w roku. Krem nie zalecany dla kobiet w ciąży i karmiących piersią.

Składniki aktywne: glukonolakton , kwas laktobionowy , kwas migdałowy

Pojemność : 30 ml



Cena : ok. 70 zł.


Skład : Aqua/Water, Propylene Glycol, Cyclomethicone, Mandelic Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Stearate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Cyclopentasiloxane, Sodium Hydroxide, Gluconolactone, Dimethicone, Lactobionic Acid, Ceteareth-20, PEG-100 Stearate, Dimethicone Crosspolymer, Disodium EDTA, Cyclohexasiloxane, Parfum/Fragrance, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Limonene, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Linalool

Moja opinia : Jestem bardzo zadowolona z działania tego kremu. Stosuję już go 3 tydzień i widać efekty, gdzie przy nie których kremach trzeba na taki efekt czekać miesiąc a nawet i więcej.Moje zaskórniki i rozszerzone pory stały się mniej widoczne, więc mam nadzieję, że osiągnę mój cel w walce z niedoskonałościami mojej skóry właśnie z tym kremem. Konsystencja kremu jest lekka i przyjemna, dzięki czemu łatwo rozprowadza się go na skórze. Krem w żaden sposób się nie roluje. Jedna pompka starczy mi na posmarowanie twarzy, szyi i dekoltu. Jeśli chodzi o działanie to zgadzam się w 100% z producentem. Krem mnie nie zapchał, nie powstawały też "nowe" niedoskonałości. Już po 1,5 tygodnia moja skóra miała wyrównany koloryt, była wygładzona, a co najważniejsze ma odpowiedni poziom nawilżenia. Myślę, że go nie zakupię ponownie ze względu na jego wysoką cenę. Mam jeszcze jeden krem z Pharmaceris z 5% kwasem migdałowym i zrobię Wam później porównanie tychże dwóch kremów z kwasami. 



Używałyście już tego kremu ? Jak się u Was sprawdzał ?  
A może znacie jakieś inne produkty tej marki ?

Do zobaczenia w następnym poście!


You May Also Like

0 komentarze