Stylizacje na chłodniejsze dni . ;-)

by - 14:16

Witajcie ,
Ostatnimi czasy zaniedbalam bloga, ale jest to spowodowane masą nauki.
W przyszlym tygodniu mam probny (panstwowy) egzamin z technika.
Jeden juz zdawalam w tamtym roku jak chodzilam jeszcze do technikum ;-) I wynik mialam calkiem dobry, poniewaz obronilam sie na 86% ;-)
Mysle ze teraz na tym probnym jak i w przyszlym roku na panstwowym egzaminie wynik takze bedzie niezly ;-)








Ale nie o tym dzisiejszy post.
Zdjecia stylizacji, ktore za chwile zobaczycie sa jeszcze z tych chlodniejszych dni. Mialam je dodawac na biezaco , ale nauka mnie calkiem pokonala :-(
Milego ogladania Wam zycze i dozobaczenia w nastepnym poscie ;-)






You May Also Like

4 komentarze

  1. fajna koszula :) bardzo mi się tu podoba może wspólna obserwacja ??? bardzo zależy mi na twojej opinii mojego bloga :) dopiero co zmieniłam wygląd :*

    http://ruda-rudaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna koszula :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń