Woda termalna URIAGE - czy warto ?

by - 22:55


Cześć wszystkim ! 

Dawno nie było mnie tutaj, ale postaram się nadrobić te wszystkie zaległości i w pewien sposób je wynagrodzić :)


Moja nieobecność była spowodowana czerwcowymi egzaminami i później remontem (praktycznie całego) mieszkania. Nie miałam kompletnie na nic czasu. Tu musiałam się uczyć, tutaj wszystkiego dopilnować, jeździć po materiały, dodatki i tak w kółko... Uh - nie życzę nikomu takiego stresu i gruntownego remontu ;p
OK! Trochę tłumaczeń i prywaty było, ale teraz czas na najlepszą wodę termalną na świecie ! 


Pewnie większość z Was miała przyjemność przetestować Wodę Termalną z URIAGE. Do mojej pielęgnacji trafiła niedawno i przez przypadek :) Wiele słyszałam o tej wodzie, ale zawsze zwlekałam z jej zakupem. Do tej pory kupowałam wodę termalną z AVENE 50ml, ale ten atomizer nierówno rozpylał wodę na moją twarz i dosyć szybko się kończyła.


Postanowiłam więc spróbować czegoś taniego, dobrego i o większej pojemności. Czytałam przeróżne recenzje tej wody i doszłam do wniosku: "Dlaczego by nie spróbować" ? 
Po pierwszym użyciu już byłam w siódmym niebie. Ta woda jest genialna i za pojemność 150 ml zapłaciłam ok. 15 zł. Na pewno znajdzie się w moich ulubieńcach września :)



Dajcie znać, czy używałyście tej wody termalnej i czy też się świetnie sprawdza tak jak u mnie ? 


- kosmetycznaa maniaczka -

You May Also Like

1 komentarze