HAUL - zakupy kosmetyczne

by - 01:10



Witam Was wszystkich bardzo serdecznie w kolejnym poście. 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazac moje nowości kosmetyczne - te pielęgnacyjne jak i makijażowe.

ZAPRASZAM DO WPISU 

Na początek zacznijmy od Biedronki. Jakieś 3 dni temu poszłam na standardowe zakupy spożywcze. Między regałami ukazał mi się zestaw VASELINE (balsam do ciała i wazelina) za 12,99. Cena bardzo przyzwoita, więc postanowiłam zakupic i przetestowac te kosmetyki, ponieważ nie miałam do tej pory produktów z tej firmy. 
Następnym produktem jaki kupiłam jest to nawilżający olejek do ust marki BELL . Często mówi się o tych słynnych olejkach do ust marki CLARINS. Powiem Wam szczerze, że też miałam na niego ochotę, ale po wielkich przemyśleniach stwierdziłam, że to drogi interes. 
Ten z  BELL kosztował 8,99 - jest w 3 wersjach zapachowych.
Ja mam numer 03 i pięknie pachnie owocami leśnymi. 


Kolejnym sklepem jaki odwiedziłam to sklep ZIAJA .
Uwielbiam ten sklep, ponieważ mają świetne kosmetyki, które służą mojej skórze a poza tym mają niskie ceny. 

Skusiłam się na limitowankę i wybrałam peeling do ciała i mydełko do rąk z pompką o zapachu czekolady i pomarańczy przecież to pachnie obłędnie jak delicje pomarańczowe ! 



Kupiłam też całą serię JAGÓD ACAI, która przepięknie pachnie :) 

1. Krem do twarzy na dzień 
2. Krem do twarzy na noc 
3. Serum do twarzy 


4. Mus do ciała 

Pani dorzuciła mi mnóstwo próbek do przetestowania, nie które rozdam rodzince bo mnie się nie przydadzą ;p 


Nie mogłam też pominąc mojego ulubionego kremu nawilżającego z koziego mleka oraz kremu pod oczy z tej samej serii, ponieważ obecny mi się już skończy i nie miałam innego pod ręką. 


W ROSSMANNIE w "cenie na do widzenia" za 23 zł. dorwałam podkład z LIRENE No Mask



W Naturze dorwałam:
suchy szampon BATISTE o zapachu Marrakech
- 2 płyny do czyszczenia pędzli marki NATURA  (każdy po 4 zł.)

POMADKI DO UST :

1) ESSENCE Creme&Shine w kolorze 16 
2) MY SECRET I love mat lips w kolorze 09 AYLA




To by było na tyle, jeśli chodzi o moje zakupy kosmetyczne, następne może pojawią się w styczniu, ale dążę do tego, aby zużyc najpierw te kosmetyki, które mam w swojej toaletce i w zapasach kosmetycznych :) 
Dajcie koniecznie znac, czy używałyście któryś z powyższych kosmetyków i jak się u Was sprawdziły, będzie mi bardzo miło, jeśli podzielicie się ze mną swoimi opiniami na ich temat. 
Do zobaczenia wkrótce !
Anetkowaa




You May Also Like

0 komentarze