TMI - Too much information TAG

by - 02:21

Cześć ! 

Co tam Was słychać ? Niestety już koniec majóweczki .. ale spokojnie jeszcze 1,5 miesiąca i WAKACJE ! 

Dzisiaj mam dla Was TAG (TMI Too much information - tak jak w tytule) ;p 

Więc zaczynamy !

1. Co masz na sobie ? 
Na sobie mam koszulke z Sinsay z sówką i legginsy z H&M

2. Ile masz wzrostu?
167 cm

3. Ulubiony serial (program) ?
OOłć . ;p jest ich naprawdę mnóstwo ale pozwolę sobie wymienić kilka :
- Lekarze (TVN)
- Project Runway (TVN)
- The voice of Poland (TVP2)
- Prawo Agaty (TVN)
- M jak Miłość (TVP2)
- Barwy Szczęścia (TVP2)
i wiele wiele innych ;p ;p - więc sami widzicie , że jest ich mnóstwo ;p

4. Ulubione zespoły ? 
Nie mam ulubionych zespołów .. (Najczęściej słucham electro, house, techno, różne remixy itd.)

5. Coś, czego Ci brakuje ? 
Taaak jest takie coś . A to coś nazywa się PRACA ! ;p

6. Ulubiona piosenka ? 
Hmm . jak w pyt. 3 jest ich dużo . Obecnie słucham Calvin Harris - Summer :)

7. Ile masz lat ?
w październiku 21.

8. Znak zodiaku?
WAGA

9. Ulubiony cytat ?
Nie mam żadnego ;p

10. Ulubiony aktor / aktorka ?
Małgorzata Kożuchowska, Agnieszka Więdłocha, Magdalena Różczka .

11. Ulubiony kolor ?
Odcienie szarości i niebieskiego :)

12. Głośna muzyka, czy cicha ?
Zdecydowanie GŁOŚNA ! :p

13. Gdzie idziesz, gdy jesteś smutna ?
Idę do mojego pokoju , zamykam drzwi, zakładam swoje słuchawki i puszczam muzykę na full'a

14. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
Nigdy nie patrzyłam na zegarek ile mi to zajmuje, ale myślę, że gdzieś tak z 15-20 minut. dłużej na pewno nie

15. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
Tak mniej więcej to 20-30 min. bo jeszcze dziewczyny trzeba się pomalować heeheh żeby wyglądać jak człowiek ;p

16. Biłaś się kiedyś z kimś ?
O jejciu co za pytanie ?! Nie jeszcze mi się takie rzeczy nie przytrafiły ;p

17. Powód dla którego dołączyłaś do bloga ?
Zawsze chciałam prowadzić bloga o modzie i kosmetykach, ale nie miałam zbyt dużo czasu , aby te plany jakoś zorganizować. Ale teraz jestem i myślę, że wytrwam tu jak najdłużej :D

18. Czego się boisz ?
PAJĄKÓW !!! aaaa .

19. Kiedy ostatnio płakałaś ?
na pogrzebie dziadka to było pod koniec grudnia 2013

20. Co oznacza Twój blogowy username
Uwielbiam wręcz ubóstwiam kupować, testować a potem recenzować kosmetyki obojętnie jakie , czy są przeznaczone do pielęgnacji, czy do makijażu.

21. Ostatnia przeczytana książka ?
"Złodziejka książek" MARKUS ZUSAK

22. Co ostatnio oglądałaś (serial TV) ?
The voice of Poland ;p

23. Ostatnia osoba z którą rozmawiałaś ?
Mój tata

24. Ulubiona potrawa ?
Naprawdę jest ich wiele .. Ale taka najlepsza to pierogi ruskie w wykonaniu mojej mamusi :p pyycha

25. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
Francja, Włochy

26. Ulubiony słodki smak?
lody włoskie ;p ;p

27. Ulubiona część biżuterii ?
Zdecydowanie są to różnego rodzaju bransoletki ;p

28. Na jakich instrumentach grasz ?
Na żadnym , chyba że na nerwach ;p

29. Ulubiony zwierzak ?
pieski , a szczególnie szczeniaczki

30. Twoje największe marzenie ?
Moim największym marzeniem jest podróż dookoła świata ;)


To by było na tyle, coś nie coś już o mnie wiecie.

Nareczka ! i Miłej niedzieli życzę :)) 

You May Also Like

2 komentarze