OOTD #2

by - 07:32

Witajcie !

Wiem, wiem . Nie musicie mi tego mówić , nie było mnie tutaj troszkę, ale mam uzasadnienie.
Otóż :
  1. Dzisiaj miałam próbny egzamin z kwalifikacji , więc musiałam się uczyć ;p
  2. Ogólnie to ten post miałam dodać 3 dni temu , ale blogspot fiksował, więc nie dałam rady :( 
Ale teraz jest wszystko w porządku i przedstawiam Wam mój luźny i jednocześnie ulubioony strój na dzień .

Zwykła luźna koszulka w kolorze granatowym ,który uwielbiam i boyfriendy modne w tym sezonie :)

Moje "ubraniowe" motto ? 

ZAWSZE STAWIAM NA WYGODĘ ! :)







 (przepraszam Was za to zdjęcie ;p jest mi wstyd . ) 

Koszulka - Sinsay | Boyfriendy - Dorothy Perkins | Buty - NIKE

ZAPRASZAM WAS RÓWNIEŻ NA MOJEGO INSTAGRAMA


INNE MOJE AUKCJE INTERNETOWE 

Zakładka - Vinted.pl - sprzedaż



To by było na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy wpis 
 Zachęcam również do częstszego zaglądania na mojego bloga . :)


You May Also Like

0 komentarze