Codzienność ..

by - 09:05

Witajcie !
Normalnie jak patrze za okno to az mi sie odechciewa wszystkiego :-( Pogoda taka paskudna :-( I na dodatek jeszcze wieje wiatr.
Wczoraj zlozylam zamowienie (oczywiscie kosmetyczne - jakby nie bylo) na ezebra.pl
W swojej ofercie maja bardzo, ale to bardzo tanie kosmetyki takich firm jak : Astor, Rimmel, sleek i wiele wiele innych znanych i uwielbianych przez blogerki/ vlogerki firm kosmetycznych.
Ceny w porownaniu do cen drogeryjnych sa kolosalnie mniejsze .
Jesli zrobicie zamowienie i zapiszecie sie do ich newslettera to otrzymacie kod znizkowy 3%.
Niewiele ale zawsze cos :-P.
Dzisiaj przyszlo mi takze zamowienie z avonu . tym razem nie zaszalalam zbyt bardzo . Kupilam tylko mgielke do ciala PUR BLANCA. (najlepszy zapach jak dla mnie) .
W niedziele po zajeciach bylam w Kauflandzie i tam tez poczynilam male co nie co.
Aha. i czekam na paczki od dziewczyn z ktorymi sie wymienilam kosmetykami ;-)
Wiec czeka Was znowu duzy haul zakupowy.
Ale jak juz wszystko mi przyjdzie to wtedy wszystko ladnie Wam opisze .
A dzisiaj z nudow pomalowalam sobie pazurki ;-)
Czynnosci wykonywane przy malowaniu paznokci :
1. eveline 8w1 skoncentrowana odzywka do paznokci
2. dor czarny lakier do paznokci
3. may to be hollywood kolorek mietowy o numerze 64 (kupilam w pobliskiej drogerii)
4. eveline 3w1 (ostatnimi czasy moj ulubieniec ;-)) top coat
Jesli chcecie abym zrobila osobny post na temat pielegnacji moich paznokci piszcie smialo na dole w komentarzach ;-)
Ale sie rozgadalam :-P gadula ze mnie :-D Ale ciezko mi sie rozstac z Wami ;-)
Milego dnia Wam zycze
pozdrawiam

You May Also Like

0 komentarze