Pustaki , czyli Projekt DENKO - maj 2014.

by - 00:50

Cześć wszystkim ! :)

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić dawno oczekiwanym już Projektem Denko !
Produkty, które za chwileczkę zobaczycie zaczęłam zbierać już na początku marca. 
Nie powiem bo zwlekałam z tym wpisem , ale chciałam aby moja torba w której trzymam zdenkowane produkty była pełna .

No i doczekałam się :)

A więc zaczynamy ! 






W przyszłości będę robiła mniejsze projekty denka z tego względu, że tych produktów jest na prawdę sporo, trzeba te wszystkie produkty opisywać czy się danej osobie sprawdziły , czy też nie i czy są godne polecenia . 
Jak na razie nie mam na to zbytnio czasu bo mam mnóstwo zaliczeń i w ogóle, ale jak będę miała więcej wolnego to na pewno z edytuję  wpis i o każdym produkcie co nie co napiszę :)

Trzymajcie się mocno ! :)
Do usłyszenia :P





You May Also Like

0 komentarze