Krem z 5% kwasem migdałowym na noc - mój jesienny niezbędnik

by - 05:01



Witajcie !

Dziś podzielę się z Wami opinią na temat kremu złuszczającego na noc firmy Pharmaceris.
Jak wiadomo, nasza skóra po lecie [bynajmniej w moim przypadku] wygląda okropnie. 
Schodzi mi skóra, wyskakują nowe niespodzianki. 
Szukałam już od dawna takiego kremu złuszczającego, który "naprawi" moja skórę i będzie działać na moje niedoskonałości. 
Przeglądając różne fora internetowe, blogi i czasopisma wiele dziewczyn polecało właśnie ten krem. 
Można go znaleźć dosłownie wszędzie. 
Moim zdaniem cena jest wysoka - bo kosztuje ok. 40 zł. 
[ Ale czego nie robi się dla pięknego wyglądu skóry hihi]


Używam go już dwa tygodnie i zaczynam dostrzegać różnicę. Moje przebarwienia na skórze stały się bladsze i zmniejszyły się pory. 
Mam nadzieję, że efektów nie będzie końca i krem naprawi to co lato zniszczyło ;p 


Opakowanie jest praktyczne bo z pompką, przez co stosowanie jest bardziej higieniczne i lekkie - 
mimo tego, iż krem ma pojemność 50 ml. 
Krem dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania, działa przeciwtrądzikowo i regulująco na wydzielanie sebum likwidując istniejące zmiany trądzikowe oraz ogranicza powstawanie nowych niedoskonałości. 
Kwas migdałowy delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka odblokowując pory i łagodząc zmiany trądzikowe. Umożliwia jednocześnie głębsze dojście w głąb skóry ekstraktu z cytryny, który działa rozjaśniająco i wygładzająco. Składniki aktywne sprawiają, że krem doskonale wygładza skórę, zmniejsza widoczność porów i ujednolica jej koloryt. 




Napiszcie mi co Wy używacie do złuszczania Waszej skóry twarzy po lecie :)

Do następnego ! :) 
anetkowaa   

You May Also Like

3 komentarze

  1. Cześć. Widziałam że prowadzisz też konto na insta. Po co robisz ludzi w balona ? Przecież to nie sa twoje zdjecia. Nie rozumiem co Ci to daje że dziewczyny zachwycają się np. pomieszczeniami i toaletka które przecież nie są twoje . Bezsens totalny. Nie wiem czy to jakaś terapia ? Masz jakieś kompleksy? Bądź sobą !!! Proszę !!! Pozdrawiam . Życzliwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Lubię czytać Twojego bloga . Kiedy będzie następny post ??

    OdpowiedzUsuń