TOP 5 - pomadki na jesien i zime

by - 05:37



Cześc ! 

Witam Was wszystkich po tak długiej przerwie. :) Przychodzę do Was z masą nowych pomysłów i większym zapałem do pracy . 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazac moje ulubione pomadki na jesień i zimę. Myślę, że każda z nas ma u siebie swoje ulubione typy pomadek na tę porę i używa ich przy codziennym makijażu. 




 1. AVON (mat) - BERRY BLAST 


2. AVON (mat) RED SUPREME 


3. TOO FACED MELTED (pomadka w płynie) - Chihuahua
Tą miniaturkę dostałam razem z innymi kosmetykami tej firmy przy zakupach w perfumerii Sephora.
Przedtem nie lubiłam takich odcieni na moich ustach, ale muszę Wam przyznac, że jestem zaskoczona pozytywnie. Długo się utrzymuje na ustach nie ściera się tak szybko i jest bardzo wydajna. 


4. SEPHORA rouge infusion the neutrals - 19 PEONY



5. GOLDEN ROSE matte lipstick crayon - 05 
Bardzo ładna głęboka czerwień, u mnie jedynym minusem jest to, że szybko się ściera i nie utrzymuje się długo na ustach. Za ten obłędny kolor jestem w stanie jej to wybaczyc 



 A tutaj przedstawiam Wam odcienie tych pomadek :)


Dajcie znac jakich Wy używacie pomadek do codziennego makijażu a jakich na wieczorne wyjścia :) 

Udanego weekendu !
Anetkowaa

You May Also Like

0 komentarze