Zdenkowani ! .

by - 06:19

Cześć ,

Dzisiaj Projekt Denko ! 

Nazbierało mi się troszkę pustych opakowań po kosmetykach w papierowej torbie, więc postanowiłam, że przedstawię Wam moich "zdenkowanych" . :)

Bez zbędnego przedłużania , zaczynamy ! 


1. PŁATKI KOSMETYCZNE / WACIKI 

Pierwszy raz miałam okazję, aby wypróbować biedronkowe płatki z firmy DADA. Przeznaczone są głównie dla dzieci, ale dorośli też je mogą używać . :) Kupiłam je razem z patyczkami do uszu za nie całe 5zł 
Są bardzo mięciutkie, duże (w opakowaniu było 40 szt.), super zmywały makijaż, a przede wszystkim nie rozwarstwiały się - jak na przykład te z Carea również z biedronki .

Kolejnymi płatkami kosmetycznymi są płatki TAMI. Moje ulubione ! Kupuje je zawsze w HEBE w 3paku za 6zł. 
Są mega mięciutkie, delikatne, nie rozwarstwiają się, na pewno do nich jeszcze raz wrócę :)   




2. MASZYNKI DO GOLENIA 

Najpierw może zacznę od maszynek do golenia z ISANY. Będąc w Rossmannie natrafiłam je w promocji . Jedna paczka (5szt.) kosztowała 2,49zł. 
Co prawda mają jedno ostrze i nie posiadają paska nawilżającego , ale w ogóle mnie nie zacinały, co było dla mnie na prawdę szokiem . Zwykłe maszynki do golenia, o których z resztą zaraz Wam opowiem, zacinały mnie i to było dla mnie wkurzające :( 

Te zwykłe maszynki leżały u mnie w komodzie z kosmetykami do pielęgnacji. 
Są już tak "stare" , że postanowiłam je zużyć . No i na szczęście udało się. Na pewno do nich już nie wrócę.
Wolę te z Isany. : )  


3. PASTY DO ZĘBÓW

Pasta Sensodyne - na pewno była lepsza, niż ta z Denivid, lecz nie zrobiła na mnie tak mocnego wrażenia tak jak pasta, którą teraz obecnie zauważyłam (ale to może w następnym denku:) 
Miała fajny zapach, była dość wydajna :) i miała fajną nakrętkę na zatrzask . 

Natomiast pasta Denivid, która jest przeznaczona do szczoteczek elektrycznych , nie przekonała mnie wcale. Miała bardzo ostry zapach, czego ja nie lubię w pastach do zębów i na dodatek nie robiła nic ! 
Więcej do niej nie wrócę ! .



4. ŻELE DO MYCIA TWARZY 

Ziaja - żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień/ na noc
Mój ulubieniec ! Na pewno do niego wrócę. Ma piękny zapach, jest bardzo wydajny, świetny aplikator z pompką. Z resztą zapraszam Was do recenzji kosmetyków z Ziaji właśnie tej serii Manuka .

Co do tego drugiego żelu z Avon Naturals wolę się nie wypowiadać ... 
BUBEL ! - BUBEL ! - BUBEL !
Nigdy do niego nie wrócę . 


5. PEELING I MASŁA DO CIAŁA

Peeling z Planet SPA Bali z Avonu
Uwielbiam go za ten jego zapach - cudny! 
Fajny zdzierak i na pewno do niego wrócę .

Charetti - krem do rąk aloesowo-oliwkowy
Miał bardzo brzydki zapach. Zużyłam bo zużyłam, ale nie wrócę do niego ponownie.
Kupiłam go na bazarku - sprzedawczyni mi go poleciła.
 (Chyba chciała się go pozbyć- a ja go kupiłam).
Nie wrócę do niego . 

Masło do ciała z Planet SPA z Avonu
Bardzo wydajny produkt, choć zapach nie przekonał mnie w 100%. 
Mam inne już wypróbowane zapachy z tej serii i do nich na pewno wrócę.
A co do tego masła miał bardzo gęstą konsystencję, tak jak mówiłam średni zapach, nie pozostawiał filmu na ciele co też jest plusem. 
Być może do niego wrócę. 



6. TONIKI / PŁYN MICELARNY

ACNOSAN - jest to płyn przeznaczony do cery trądzikowej, którą właśnie posiadam. Używam tego płynu na klatkę piersiową i plecy, po czym po kilku minutach smaruję te same miejsca kremem z krzemem (ale zrymowałam :)) .
Ta mieszanka bardzo dobrze na mnie działa. :) 
Na pewno wrócę do tego produktu bez dwóch zdań :)


Ziaja - tonik ogórkowy do cery tłustej, mieszanej i normalnej 
Chyba nie muszę mówić,że firma Ziaja jest moją ulubioną firmą na świecie !? 
Super produkt, bardzo wydajny i fajnie oczyszcza twarz z nadmiaru sebum. 
Nic dodać nic ująć. 
Na pewno do niego wrócę. 

GARNIER - Płyn micelarny 3w1 
Ten płyn micelarny jest porównywalny z tym z Biodermy (czerwonym).
 Nie miałam okazji go jeszcze przetestować. 
Myślę,że kiedyś to się zmieni . 
Ale do rzeczy !
Na początku stosowania płyn ten bardzo u mnie się sprawdził, ale, gdy produkt zaczął powoli się denkować zrobił się bardzo lepki. Pozostawiał film na twarzy, czego ja nienawidzę w tego typu produktach.
Gdybym miała do niego wrócić - nie wróciłabym . 



7. PŁYN DO KĄPIELI 

Płyn do kąpieli z Avonu Spring Garden 
Wydajny produkt, miał gęstą konsystencję i bardzo mocny zapach, lecz przy aplikacji zapach robił się delikatny i robił suuper pianę. Kupiłam go na promocji bodajże za niecałe 10 zł. za 1000 ml. 
Zakupię go ponownie, jeśli będzie na promocji :) 


8. MGIEŁKA DO CIAŁA / ANTYPERSPIRANT 
KULKA POD PACHY

Mgiełka do ciała brzoskwiniowa z Avonu 
Jedno zdanie - nie powrócę do tego produktu !  

REXONA antyperspirant 
Super produkt, sprawdzał się u mnie rewelacyjnie. Nie zostawiał białych plam na czarnych ubraniach, ani żółtych na białych - tak jak obiecuje producent. Robił to co miał robić. 
Jedyne co mi w nim przeszkadzało po upływie dłuższego stosowania to zapach. 
Produkt bardzo wydajny. 

Ziaja roll-on Activ
Cytrusowy zapach, dość wydajny jak na kulkę pod pachy. 
Na początku u mnie się nie sprawdzał, odstawiłam i ponownie zaczęłam używać ale na noc i sprawdził się rewelacyjnie.
Obecnie używam innego roll-on'u także z Ziaji , ale z działaniem antybakteryjnym i jak na razie spisuje się dobrze :) 


9. SZAMPONY DO WŁOSÓW / SKRZYP POLNY 

Avon Naturals - szampon do włosów z czarną rzepą - przeciwłupieżowy
Produkt mało wydajny i na pewno do niego nie wrócę. Miał przeciwdziałać a zadział jeszcze bardziej jeśli chodzi o łupież. 

Ziaja med - kuracja wzmacniająca - szampon przeciw wypadaniu włosów
Szampon miał fajną gęstą konsystencję i lekko brązowawy kolor. 
Sprawdził się u mnie super. I na pewno do niego wrócę. 

Skrzyp polny - tabletki 60 szt. 
Tabletki jak tabletki - jestem w połowie kuracji, ale postanowiłam, że wywalę już te pudełko bo zawadza w toaletce . 
Włosy coraz mniej mi wypadają i stały się trochę gęstsze . Zobaczę co będzie po całej kuracji. :)



10. ODŻYWKA DO PAZNOKCI / KREM DO TWARZY 

Eveline - odżywka do paznokci z diamentem 
Jest to bardzo fajna odżywka. 
Nawet powiedziałabym, że lepsza od tej Eveline 8w1 :)
Informacje od producenta są wiarygodne i między innymi to sobie cenie. 
Na większości produktach producenci obiecują kwiatki na wierzbie, a potem jest wielkie rozczarowanie z naszej strony.  
Jeśli chodzi o sam produkt to jest bardzo wydajny i z przyjemnością do niego wrócę.

NIVEA matujący krem nawilżający na dzień
Krem sam w sobie jest bardzo wydajny i ma przyjemny zapach, lecz kompletnie się u mnie nie sprawdził i już do niego nie powrócę .


11. ŻELE DO HIGIENY INTYMNEJ 

Zapraszam na recencję tych produktów :)


 12. PRÓBKI 

Próbki jak próbki . 
Mam ich nadal sporo w toaletce , więc musiałam coś zużyć, aby mieć więcej miejsca :)
Jedynie co Wam mogę powiedzieć o tych próbkach to to, że są to małe pojemności, więc nie da się wyrobić pełnej opinii na ich temat. 


13. PĘDZEL DO PUDRU - KABUKI 

Ten pędzel był moją pierwszą przygodą jeśli chodzi o makijaż i aplikację pudru. 
Zakupiłam go w Rossmannie bo był na promocji za ok. 10 zł. 
Po kilku praniach włosie zaczęło wypadać masowo i zaczęło robić się bardzo szorstkie, co podrażniało moją skórę. 
Postanowiłam go dodać do projektu denko, ponieważ zakupiłam już sobie nowy pędzel do pudru, który (odpukać) jest miękki i delikatny. 


Napiszcie, czy coś używałyście i czy się Wam te produkty sprawdziły.
Jestem bardzo tego ciekawa :) 

pozdrawiam 


You May Also Like

0 komentarze