HAUL zakupowy ! . Balea, Rossmann, Sephora, Carrefour, AVON, Ziaja

by - 09:34

Witajcie !

Tak jak już Wam obiecałam na moim INSTAGRAMIE chciałabym Wam pokazać moje zakupy w ostatnich dwóch miesięcy. Wydaje mi się, że jest tego dosyć sporo. Zwykle nie robię takich dużych zakupów , nawet jeśli chodzi o kosmetyki :) 

Ostatnio robiąc porządki w mojej toaletce, stwierdziłam, że cała 'pęka w szwach', więc zrobiłam sobie postanowienie, iż będę po kolei zużywać wszystkie kosmetyki zaczynając od tych, które są zaczęte i mają krótki termin przydatności. Ciekawa jestem, czy mi się to uda :) To się okaże w PROJEKCIE DENKO :D 


APTEKA 

Aflofarm Maść na odciski - tę maść kupiłam dzięki YouTub'owi :) Jedna z dziewczyn którą tam właśnie subskrybuje opowiada w jaki sposób ta maść działa. Otóż jest świetną alternatywą dla sławnych 'skarpetek złuszczających do stóp' ;) TAK ! Sama się nawet o tym przekonałam bo też w to nie wierzyłam - a jednak! 
Smarujemy maścią te miejsca, które chcemy, aby wyglądały jak u maluszka (pięty, zrogowaciały naskórek itp.) po czym zakładamy na noc skarpetki, aby ta maść się dobrze wchłonęła i po kilku dniach widać efekty. Tym bardziej,że ta maść kosztuje w aptece ok. 3 zł. , więc w porównaniu ze skarpetkami złuszczającymi, które kosztują w granicach 15-18 zł. warto spróbować. :) 



Paraderm plus - 16 zł.





Acnosan - koszt ok. 10 zł. 





BIEDRONKA 

Puder do zdjęć bebeauty - 9,99




Mini pędzelki (podróbka pędzli z ecotools) % 10 zł. 



*pędzel kabuki do pudru


*pędzel do różu


*pędzel do cieni 


*pędzel do korektora


Luxury Paris -korektor do brwi - 9,99





Chusteczki antybakteryjne TAMI - 1,49
Szczoteczka COLGATE - ok. 4zł.






 OSIEDLOWA DROGERIA KOSMETYCZNA 

May to be cosmetics -lakier do paznokci (kolor kobaltowy) nr. 104 - 3,90


 ROSSMANN

Garnier ULTRA DOUX - 6,99


Isana pomadka ochronna (zapas na zimę) - ok. 3 zł.



Lilibe płatki kosmetyczne 40szt. - 4zł. 
Babydream patyczki do uszu - 2zł.




Synergen chusteczki oczyszczające do twarzy - 2,49 



 AVON 

Korektor rozświetlający - 18,99



2 pomadki do ust - każda po 10,99 










 Planet SPA maseczka do twarzy Peel off  - 9,99


Clearskin - maseczka do twarzy eliminująca wągry - 9,99 



Tusz do rzęs - 11,99






3 żele do higieny intymnej - każdy po 7,99







Zestaw PERCEIVE 
kulka pod pachy, perfum, roletka - 39,99







 ZIAJA 

Ostatnio niedaleko mojego miasta otworzyli w galerii sklep Ziaja ! Na pewno będę tam częstym gościem, ponieważ kosmetyki tej firmy mnie zachwycają ! Uwielbiam ich skład, nie podrażniają mojej skóry i są TANIE w porównaniu do innych marek :) 

NOWOŚĆ ! 
mydło do rąk Herbata z Cynamonem - 5,20 



Przejdźmy do reszty zakupów :)





 WIEM, WIEM ! 
Alkohol na drugim miejscu w składzie, ale ten zapach mnie powala :) 













dostałam również próbeczkę kremu :)

SEPHORA 

Do Sephory udałam się po to, aby wymienić stary tusz do rzęs na miniaturkę z Clinique High Impact Mascara, ale niestety, gdy już przyszłam do sklepu mascar nie było :( Rozeszły się jak świeże bułeczki <ubolewam>  
oraz po próbeczkę podkładu z Estee Lauder Double Wear , razem z ekspedientką wybrałyśmy odcień 2c2 - wiem, że produkty tej marki są z wyższej półki cenowej, ale jak jest możliwość to czemu by nie skorzystać ? 

Dodatkowo zakupiłam prześliczny maluteńki kremowy żel do ciała o zapachu bawełny :) 





CARREFOUR 

Czy któraś z Was używała może już tego utwardzacza ? 
Jak się u Was sprawdzał ? 
(dajcie znać w komentarzach)





Drogeria DM 

Aaaaaaa!
Normalnie mam taki zaciesz, że o jacie ! 
Nigdy, ale to przenigdy nie miałam okazji, aby pojechać do drogerii DM .
Kosmetyki m.in. z firmy BALEA to produkty zachwalane przez wiele, wiele dziewczyn na YT i blogach.
Musiałam skorzystać z okazji kiedy znajoma poinformowała mnie, że jej partner jedzie do Niemiec i będzie przy okazji w DM'ie. 
Zamówiłam sobie 4 żele pod prysznic, każdy o innym zapachu i 1 szt. kosztowała 55 centów !
oraz szampon głęboko oczyszczający za 1,45 euro. 
Przeliczając na naszą walutę całe zakupy wyniosły mnie nie całe 16 zł. 
Następnym razem moja lista zakupów będzie o wiele dłuższa ! :) 

Tak prezentują się moje zakupy :)




Nooo !

To by było na tyle. :) Myślę, że Was nie zanudziłam ;p Jeśli miałyście, używałyście i testowałyście, któreś z tych kosmetyków przedstawionych powyżej napiszcie mi w komentarzu, czy sprawdziły się Wam, czy nie - będę wdzięczna ! :)

pozdrawiam ,





































You May Also Like

0 komentarze