TOP 5 , czyli ulubieńcy września . :)

by - 08:53

Siemka !

Dzisiaj przychodzę do Was z piątką moich wrześniowych ulubieńców
Kosmetyki te testuję od nie dawna, ale skradły moje serce już na samym początku ich testowania. 
Tak jak widzicie 4 kosmetyki są z pielęgnacji a jedna z kolorówki . :) 
Tak prezentuje się cała moja piątka :) 

Na pewno się zastanawiacie dlaczego postanowiłam dodać ulubieńców już w połowie miesiąca września ?
Już mówię ! :)  - Ponieważ mam rozplanowane posty do końca miesiąca, a nie piszę do Was tak często jakbym chciała - wynika to po prostu z braku czasu. 
Ale nie martwcie się postaram się to jakoś zmienić :)

No to zaczynamy !



1. GARNIER Ultra Doux - Sekrety prowansji - 
Szampon do włosów normalnych i matowych

Wprawdzie ja do końca nie mam takich włosów, ale ten szampon sprawdza się u mnie doskonale !
Super oczyszcza mi włosy z olejów, jest bardzo wydajny choć ma tylko 250 ml i przepiękny zapach lawendy.  
Na pewno jeszcze do niego wrócę . 


2. Ziaja - naturalny oliwkowy krem do rąk i paznokci 

Co prawda ten krem zakupiłam z myślą o zimie, kiedy moje ręce i paznokcie będą (a na pewno będą:)) w 'tragicznym' stanie. 
Nie mogłam się powstrzymać, chociaż kremów do rąk mam pod dostatkiem i zaczęłam sobie go od nie dawna używać.
Ma super zapach taki delikatny, jest wydajny (80 ml), cena też OK. 
W składzie na drugim miejscu ma ALKOHOL, ale krem w żaden sposób nie wysusza mi dłoni, wręcz je nawilża. 
Szybko się wchłania i nie pozostawia takiego 'filmu' co jak dla mnie też jest plusem :) 


3. RIVAL de LOOP - nawilżający krem na noc 

To jest po prostu odkrycie tego miesiąca . 
W sierpniu skończył mi się krem do twarzy z Ziaji. 
Chciałam wypróbować coś innego - lepszego, tańszego. 
No i znalazłam ! 
To jest to ! 
Krem kupiłam w Rossmannie za ok 8 zł. (50 ml).
Pachnie kaktusem, super nawilża moją cerę, jest także wydajny. Codziennie przed pójściem spać, siadam przed moją toaletką i mieszam sobie ten krem z tym serum o którym za chwilę słów parę . 
Te dwa produkty po prostu są idealne! 
Jestem bardzo zadowolona i na pewno się u mnie jeszcze pojawi w toaletce :)
Wam również polecam ! 


4. DELIA - serum do twarzy z kwasem hialuronowym

Zawsze chciałam przetestować jakieś serum do twarzy. 
Marzył mi się ten z DERMEDIC HYDRAIN 3 HIALURO, ponieważ miał fajne recenzje na wizażu jak i polecały go inne dziewczyny na blogach.
 Będąc właśnie w HEBE serum to kosztowało ok 30 zł. 
Jak dla mnie za drogi interes jak na studentkę :) hehe 
Poszperałam więc w mojej ulubionej pobliskiej drogerii kosmetycznej i znalazłam ten z DELII za ok. 13 zł. 
Strasznie podoba mi się te opakowanie z pipetką. Fajnie aplikuje się te serum na twarz, i super ją nawilża.
Mieszam go z kremem na noc Rival de loop i taki duet pokochała moja cera. 



5. CATRICE Absolut Nude Eyeshadow palette 

No i przyszedł czas na kolorówkę :)
Paletka z Catrice posiada fajne odcienie brązu. 
Idealna właśnie na jesienną porę roku, dlatego ostatnio bardzo często jej używam. 
Zakupiłam ją w Naturze jak była promocja -40% na kolorówkę . 
Po promocji ta paletka wyniosła mnie także ok. 13 zł. 
Myślę więc, że jak na paletkę z 6 cieniami cena super.



 Jak Wam się podobał wpis ? 
Używałyście kiedykolwiek powyższych kosmetyków ?
 Może też są Waszymi ulubieńcami ? 

- Całuski -

pozdrawiam 




You May Also Like

2 komentarze

  1. uwielbiam kosmetyki z Ziaji, polecam ten krem jak i inne produkty tej firmy

    OdpowiedzUsuń