Ziaja Manuka - recenzja .

by - 08:28

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam pewną rodzinkę, która dopiero co wkroczyła na rynek. Mowa tu o kosmetykach Ziaji z serii *MANUKA* .

Seria Manuka przeznaczona jest do skóry normalnej, tłustej i mieszanej, którą oczywiście posiadam.

Są to kosmetyki bardzo tanie , które możemy nabyć w aptekach, drogeriach i małych sklepikach kosmetycznych.

Nie które z nich sprawdziły się u mnie rewelacyjnie - po paru stosowaniach widziałam już wielkie efekty i na pewno znajdą się jeszcze w mojej toaletce :) a tą druga część przygarnęła moja siostra .

A więc tak prezentuje się cała rodzinka - brakuje tu jeszcze reduktora do niedoskonałości, ale ja go nie zakupywałam z tego względu, iż takich produktów nie używam.









1.Żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień/na noc 

Ten produkt sprawdził się u mnie w stu procentach :) Widać to po zużyciu :) Na pewno zakupię go ponownie. W środku ma niebieskie kuleczki peelingujące, które według mnie nie są ani za słabe ani za mocne. Łagodnie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. 
Oczyszcza pory skóry oraz skutecznie usuwa nadmiar sebum z naszej buzi. Wspomaga redukcję zaskórników oraz działa nawilżająco i łagodząco. 
Ma bardzo fajne , higieniczne opakowanie z pompką, piękny zapach, i co najważniejsze nie ma w składzie SLS ! :D 

Moja ocena: 10/10



2. Żel myjący normalizujący na dzień/na noc

Już z tego produktu jestem mniej zadowolona niż w poprzedniego. Gdy umyję skórę tym produktem to już po jednej godzinie moja twarz bardzo mocno się świeci . W swoim składzie posiada już SLS , czyli kolejny minus. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. Posiada *kwas laktobionowy* , *alantoinę* oraz *prowitaminę B5* . Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry. Ma bardzo fajne , higieniczne opakowanie z pompką, piękny zapach. 

Moja ocena: 5/10



3. Krem nawilżający balans korygująco-ściągający SPF ochrona niska

Kochani ! Jednym słowem BUBEL ! Ten produkt totalnie nie robi nic a tylko szkodzi. W moim przypadku bardzo mocno mnie zapchał. Powoduje większe wydzielanie sebum, niż "obiecuje" producent. Miałam wielką nadzieję w tym produkcie, ponieważ chciałam dopasować do mojej twarzy krem na dzień, który nie będzie wytwarzał większej ilości "tłuszczu" a będzie miało działanie odwrotne. Myliłam się ...  Muszę szukać dalej . :p

 Moja ocena : 1/10


4. Pasta do głębokiego oczyszczania  twarzy przeciw zaskórnikom.

Ten produkt to jest HIT ! I mój *MUST HAVE* . Jak tylko skończę inne moje maseczki i mazidła będę kupowała tylko ten produkt do końca życia - oczywiście jak go prędzej nie wycofają :) Po prostu to jest coś niesamowitego ! To, co ten produkt robi z moimi nieprzyjaciółmi to jest obłęd! Moja skóra po użyciu tej pasty jest tak gładka, miła w dotyku jak pupcia niemowlęcia. Moje zaskórniki są bardzo mocno oczyszczone na czym najbardziej mi zależało. Bo nie lubię, gdy te okropne czarne stwory wystają mi z nosa i są widoczne. 

Moja ocena: 10/10



5. Krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc .

Hmm.. Krem ten ma bardzo fajną (prawie gęstą) konsystencję . Nie wielka ilość jest potrzebna, aby dobrze rozprowadzić go na twarzy. Ma bardzo przyjemny zapach i sprawdza się u mnie doskonale :) Moje wszelkie przebarwienia znikają w mgnieniu oka . Na pewno teraz myślicie : " Taaa yhy po kilku użyciach i od razu na nią działa". TAAK ! Tylko teraz zabrała mi go siostra i musiałam sobie kupić inny krem na noc , który także się sprawdza rewelacyjnie - ale to w innym poście :)  

Moja ocena : 10/10 


6. Tonik zwężający pory na dzień/na noc 

Kolejny produkt , który zawita u mnie na stałe w toaletce. Ma bardzo fajny aplikator, który przyjemnie rozprowadza tonik po twarzy :) Jest baaaaardzo wydajny (używam go od 3 tygodni rano i wieczorem i zużycie widoczne jest na powyższym zdjęciu) .  W zaleceniach pisze, że trzeba nanieść tonik na wacik i następnie oczyścić nim skórę. Czasami rozpylam go po prostu po całej twarzy i szyi bez użycia wacika i czekam pewien czas, aż dobrze się wchłonie w skórę - ta metoda też się sprawdza. :)
Łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości po makijażu. Wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych. Posiada ściągająco-łagodzący *glukonian cynku* .

Moja ocena : 10/10 


Dajcie znać , czy Wy też zakupiłyście te produkty z serii Manuka i czy u Was się sprawdzają czy nie ;p 


pozdrawiam
Anetkowaaa


You May Also Like

2 komentarze