Test na żywo ! - RIMMEL Wonder'full Mascara + kilka kosmetycznych NOWOŚCI :)

by - 06:17

Cześć :)

W piątek otrzymałam paczuszkę od Rimmel'a . Wybrali mnie oraz inne uczestniczki abyśmy przetestowały i zrecenzowały nowe mascary z olejkiem arganowym :) W pakiecie znalazły się przydatne informacje oraz dwie mascary , ale jedną z nich musiałyśmy się podzielić z inną osobą . Ja drugą mascarę oddałam siostrze :)

Więc bez zbędnego gadania - ZACZYNAMY !






















*Przed* 


*Po* 



Jak widać tusz skleił mi rzęsy zamiast je rozdzielić . A ja nałożyłam tylko JEDNĄ WARSTWĘ !   Co by było gdybym poprawiła i dała jeszcze kolejną ? Boje się nawet o tym myśleć ;p
Ogólnie to jestem średnio zadowolona z tego tuszu , myślałam, że jeśli RIMMEL (marka będąca jedną z moich ulubionych) posiada w swoim asortymencie super jakości cienie, pudry, podkłady itp. to tak samo będzie z tymi tuszami do rzęs .. Jednak się pomyliłam . ;( Może akurat Wam przypadł do gustu , mi natomiast nie .

OK. Przejdźmy teraz to moich małych nowości kosmetycznych :) 

1. AFLOFARM maść na odciski - 2,98 zl. 
Podobno fajna alternatywa skarpetek złuszczających do stóp. 
Chętnie  przetestuję :) 


2. BEBEAUTY płyn micelarny do skóry tłustej i mieszanej 
(redukuje także trądzik) 
Jestem z niego bardzo zadowolona  - 6,39 % w Biedronce ;p


3. GO PURE  3-pak chusteczek nawilżanych - 2,99 Biedronka 
mają bardzo fajny i świeży zapach :) 

4. 'Kasetka' na biżuterię - 1,99 Kaufland 


 5. AVON zestaw trzech kosmetyków 
(mgiełka do ciała, żel pod prysznic oraz balsam do ciała , który ma rewelacyjny skład ! ) 
cena zestawu : 15,99 


6. ORIGINAL SOURCE mint & tea tree 
Nie miałam jeszcze styczności z produktami z firmy Original Source.
Jest to próbka którą zakupiłam razem z gazetą AVANTI teen. 
Nie którzy chwalą sobie te produkty , zobaczymy czy u mnie się sprawdzi - choć po takiej próbce ciężko jest coś stwierdzić. :)  


Dziubaski to by było na tyle jeśli chodzi o test, mini recenzję oraz moje ostatnie nowości kosmetyczne :)
Myślę, że Was nie zanudziłam :p 

Do następnego ! 
Całuję 
Anetkowaaa 

You May Also Like

0 komentarze