Mini haul zakupowy cz. II

by - 03:07



Witajcie ponownie :p

Tak jak Wam obiecałam wczoraj na INSTAGRAMIEKlik tutaj ) pojawi się dzisiaj wpis z kolejnymi nowościami . Nie jest ich aż tak dużo bo byście mi tutaj zasnęli przed ekranem , ale jest to wystarczająca ilość, aby Wam te perełki pokazać . :)

Tak jak już wiecie uwielbiam *WYPRZEDAŻE* i różnego rodzaju *PROMOCJE* na kosmetyki. I nie mogę się oprzeć, gdy widzę gazetki reklamowe z Rossmanna czy nawet z Supermarketów. :)

Taka już jestem :)

Zapraszam do oglądnięcia :]









1. Isana Hydro - pomadka pielęgnacyjna do ust o działaniu nawilżającym

2. Isana Men - jednorazowa maszynka do golenia z pojedynczym ostrzem ( w jednej paczce znajduje się 5 szt. - jak widać zakupiłam 3 paczuszki)

3. Rival de loop HYDRO -  krem na noc 50 ml , Do skóry suchej. Z wit. E i olejkiem z awokado. Zawiera ekstrakt z figi kaktusowej. Nawilża przez 24h . Nadaje cerze świeży wygląd.

Co prawda ja mam cerę mieszaną (strefa T) w kierunku wrażliwej (policzki). Ale użyłam go dopiero jeden raz i widzę efekt zobaczymy na jak długo :) Oczywiście pojawi się jego recenzja na blogu :)

4. Hean - Cukrowy peeling do ciała . Mój *MUST HAVE* na lato :) To już moje chyba 3 opakowanie :)

5. Bambi Baby - szampon i płyn do kąpieli dla dzieci . Zakupiłam go w Kauflandzie z myślą o tym, że łagodnie "potraktuje" moją skórę głowy , która ostatnio bardzo mocno się przesusza . Używałam już innych kosmetyków do skóry głowy przeznaczonych dla dzieci, ale żaden nie poskutkował. :(


To by było na tyle :)
Pokazałam Wam już wszystkie moje nowości kosmetyczne zakupione w ostatnich 2 tygodni . :p

pozdrawiam i do zobaczenia !!
anetkowaaa



You May Also Like

0 komentarze