Zakupy z GRANASHOP.PL

by - 06:39

Dzisiaj otrzymałam paczkę od kuriera ze sklepu  

Sklep ten oferuje asortyment "kobiecy" , czyli od wszelakiej biżuterii po odzież damską .

Poszukiwałam naszyjnika czarnego do stylizacji, którą być może zobaczycie w kolejnych postach. 
Zawsze marzył mi się taki naszyjnik. 
Przeglądałam różne strony internetowe, i sklepy oferujące właśnie biżuterię, i nic szczególnego mi się nie podobało, albo ceny były kosmiczne :( 
Pewnego wieczoru właśnie trafiłam na ten sklep. I mówię sobie : "Ceny przystępne, fajna kolorowa strona internetowa, miły kontakt - dlaczego nie ? "
No więc zrobiłam zamówienie i tak o to w ten sposób paczuszka dzisiaj przywędrowała do mnie :) 

Od sklepu otrzymałam broszurki i zniżkę 10% na kolejne zakupy oraz kod na darmową wysyłkę. 


*Skarpetki w mopsy :) - 4,90 (para)


Zegarki :

*Biały - 14,50
*Czarny - 9,99 %




Te czapki są obłędne !! 
Już nie mogę się doczekać , kiedy będę mogła je założyć :)
W weekend była promocja na te czapki (wzorów było ogrom) po wpisaniu kodu rabatowego

*Czapka - 8,20 %




*Naszyjnik - 15,50 




*Naszyjnik nr. 2 - 7,99


*Naszyjnik "LOVE" - 3,80
*Naszyjnik z serduszkiem - 3,90 





*T-shirt - idealnie pasuje do mnie (rozmiar M) - 18,90  



Pozdrawiam i do następnego ! :)

You May Also Like

0 komentarze