Kosmetyki Banii Agafii pod lupą .

by - 08:09

Tak na wstępie, chciałabym Wam powiedzieć dlaczego postawiłam na zakup tych produktów.
Ostatnio zauważyłam, że coś się dzieje z moją skórą głowy, włosami, zaczęły mi się przesuszać i rozdwajać końcówki - choć suszarki do włosów unikam jak ognia, a prostownicy i lokówki nigdy jeszcze nie używałam. Obecnie skończył mi się szampon z Aussie, który zakupiłam w zestawie z dwoma odżywkami- ale nie o tym dzisiaj :) Coś mi podpowiada, że to ten właśnie szampon wyrządził krzywdę na moich włosach. Oglądałam wiele wpisów na różnych blogach dotyczących tych rosyjskich produktów jak i filmików na YT. Postanowiłam więc przejść na naturalne kosmetyki bez SLS, PEG-ów i innych szkodników. 
Wiele dziewczyn poleca te kosmetyki, dlatego postanowiłam spróbować, tym bardziej cena tych produktów jest jak dla mnie "śmieszna" . 
Każdy z tych produktów ma w 100% naturalny skład . Pojemność 100 ml. Oczywiście asortyment tych kosmetyków jest duży, więc jest w czym wybierać . 

Ale do rzeczy. 


 Na pierwszy rzut idą maski do włosów . 


EKSPRESOWA REGENERUJĄCA MASKA DO WŁOSÓW

Maska szybko przywraca włosom elastyczność i naturalny połysk, nawilża i uspokaja skórę głowy. Naturalne oleje i ekstrakty ziół głęboko przenikają do włosów, odżywiają i chronią przed utratą wilgoci oraz chronią przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. 

Różeniec górski - bardzo silny przeciwutleniacz, przywraca włosom gęstość i blask.
Bażyna syberyjska - odżywia i wzmacnia cebulki włosów. 
Olej z nasion borówki brusznicy i żurawiny błotnej- bogate są w witaminę E, intensywnie nawilżają i wygładzają włosy. 
Organiczny ekstrakt kwiatów malwy (ślazu dzikiego) - zawiera kwas askorbinowy i karoten, chroni przed negatywnym oddziaływaniem środowiska otaczającego. 
Olejek róży dahurskiej - wielowitaminowy środek, zwiększa elastyczność włosów. 

SPECJALNY BALSAM-AKTYWATOR WZROSTU WŁOSÓW

Został stworzony na bazie specjalnie dobranych ziół przeznaczonych do pielęgnacji osłabionych włosów. Naturalne składniki aktywne mają dobroczynny wpływ na skórę głowy: ogrzewają i odżywiają cebulki włosów, stymulując ich wzrost. Balsam wygładza, zmiękcza i ułatwia rozczesywanie. 
Wyciąg z igieł syberyjskiej sosny bogaty w aminokwasy i witaminę C, przywraca młodość i gęstość włosów. 
Herbata kurylska zmiękcza włosy i ułatwia rozczesywanie. 
Korzeń łopianu zawiera proteiny, witaminy A,B,E i P, wzmacniające korzenie włosów. 
Olejek eleuterokoka kolczastego wzmacnia odżywianie cebulek włosowych. 
Organiczny ekstrakt dziurawca zapobiega łamliwości włosów. 
Olejek z rokitnika ałtajskiego to bogate źródło witamin, intensywnie odżywia skórę głowy.


SPECJALNY SZAMPON-AKTYWATOR WZROSTU WŁOSÓW
Szampon do włosów specjalny - aktywator wzrostu  - stworzony na bazie specjalnie dobranych ziół przeznaczonych do pielęgnacji osłabionych włosów. Delikatnie oczyszcza, intensywnie odżywia i nawilża cebulki włosowe, stymulując wzrost włosów.

Wyciąg z igieł syberyjskiej sosny karłowej -  bogaty w aminokwasy i witaminę C, przywraca witalność i gęstość włosów.
Pięciornik niski -  przywraca włosom miękkość, ułatwia układanie i rozczesywanie
Korzeń łopianu  - zawiera proteiny, witaminy A, B, E i P, wzmacnia 
Organiczny ekstrakt mydlnicy lekarskiej - delikatnie oczyszcza korzenie włosów.
Olej eleuterokoka  kolczastego - wzmacnia odżywienie cebulek włosowych
Organiczny ekstrakt dziurawca -  zapobiega łamliwości włosów.
Olej z ałtajskiego rokitnika -  jest bogatym źródłem witamin, intensywnie odżywia skórę głowy.

ODŻYWCZY SZAMPON DO WŁOSÓW
Idealny do intensywnej regeneracji suchych i osłabionych włosów. Nawilża, przywraca włosom naturalną siłę, zdrowy blask i elastyczność.
Olej szarłatu ( amarantu) - zawiera skwalen (naturalna ochrona włosów) , sprzyja nasyceniu komórek tlenem,
Olej z nasion żurawiny - intensywnie nawilża włosy.
Organiczne oleje pierwiosnka i żeń-szenia - bogate w mikroelementy i kwasy organiczne, odżywiają skórę głowy.
Olej miodunki plamistej – zawiera flawonoidy, alantoinę i składniki mineralne, sprzyja wzrostowi włosów.
Olej z orzechów cedrowych - zapobiega łamliwości i wypadaniu włosów.
Olej lnu syberyjskiego – bogaty w witaminy E i A, kwasami tłuszczowe Omega-3, intensywnie odżywia i regeneruje uszkodzoną strukturę włosów.


NIEBIESKA MASECZKA DO TWARZY OCZYSZCZAJĄCA. NA BŁAWATKOWEJ WODZIE

Nie mogłam jej się oprzeć. Już po pierwszym zastosowaniu została moim ulubieńcem :) 

Aktywna maska na bazie niebieskiej glinki skutecznie oczyszcza skórę, zwęża pory, eliminuje błyszczenie się i przywraca naturalną równowagę skóry. Naturalne składniki zapewniają dodatkowe odżywienie i nawilżenie.
Niebieska glinka zawiera sole mineralne i mikroelementy, ma działanie przeciwzapalne i oczyszczające.
Organiczny ekstrakt malwy bogaty w witaminy grupy A, B, C, wygładza i poprawia właściwości ochronne skóry.
Sproszkowane ziarno owsa zawiera witaminy grupy B, PP, E, odżywia i przywraca skórze zdrowy i zadbany wygląd.
Woda chabrowa odświeża i nawilża skórę.

Ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków. Nie sądziłam, że aż tak dobrze sprawdzą się na moich włosach i skórze głowy. Kosmetyki te ładnie pachną i ceny są bardzo przystępne. Ja zakupiłam swoje w takiej małej mydlarni, którą nie dawno otworzyli w moim mieście, natomiast podam Wam sklepy internetowe, gdzie czasem są promocje i nawet licząc już koszty wysyłki, warto zakupić te produkty. A nawet, jeśli wyda się Wam to za drogo to można zakupy zrobić z koleżanką, wtedy i koszty wysyłki będą mniejsze :)

You May Also Like

2 komentarze

  1. Coraz bardziej interesują mnie te kosmetyki. Chyba zamówię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki tej firmy, są tanie i wydajne i mają super skład ! Polecam :)

      Usuń