BARWA - Siarkowa Moc .

by - 00:53




Cześć ! 

Postanowiłam dzisiaj napisać o kremach, które moim zdaniem są warte uwagi. Są to kremy z firmy BARWA Siarkowa Moc. Pewnie wiele z Was, nie może sobie poradzić z niedoskonałościami swojej cery - [też tak mam] Ale na ratunek mojej skórze przyszła właśnie Barwa . Ogólnie rzecz biorąc są to kosmetyki dla osób, które mają problemy z niedoskonałościami skóry, łojotokiem, nadmiernym przetłuszczaniem się skóry twarzy itp. Ten krem poleciła mi jedna z Was, więc nie zastanawiając się dłużej poszłam do Rossmanna i kupiłam dwa różne kremy. Obydwa są na dzień, ale ja postanowiłam, że "pomarańczowy" będę stosowała na dzień, a ten "niebieski" na noc. 




Jak wspomniałam wcześniej, używam tego kremu na co dzień. Spisuje się naprawdę nieźle ! 
Jestem zadowolona z efektów jaki daje ten krem. Po nim, moja skóra w ciągu dnia się nie świeci i bardzo dobrze ją matuje. Konsystencja jest bardzo gęsta, troszkę ciężko się rozprowadza, ale daję radę :)
Cena tego kremu nie przekracza 15 zł., a na promocji można go kupić za ok. 11 zł. 



Powiem Wam szczerze, że od niedawna dopiero zaczęłam stosować krem na noc. Do tej pory nie wiedziałam, że to aż takie ważne dla skóry. Już po dwóch tygodniach widziałam efekty. 
Zawsze chciałam, aby moja skóra była wypoczęta, zregenerowana i nawilżona. Ten krem właśnie to robi, a przy tym pozbywamy się tych niechcianych osobników na twarz. Konsystencja tego kremu jest  rzadka, przez co krem staje się bardziej wydajniejszy od poprzedniego.


Ja skuszę się jeszcze na inne produkty tej firmy, bo moim zdaniem jest godna polecenia :)

Dajcie koniecznie znać, czy miałyście styczność z tymi kremami i czy Wam też pomogły w tej trudnej walce z trądzikiem :)

trzymajcie się cieplutko ! 
anetkowaa


You May Also Like

0 komentarze