Nowości kosmetyczne

by - 06:54


Przedstawiam Wam moje nowości kosmetyczne, które nabywałam przez mniej więcej 2-3 miesiące.
Nie ukrywam - nazbierało się tego troszkę, więc bez zbędnego "owijania" przejdźmy do szczegółów :)


Płyny micelarne i tonik . 

Parę miesięcy temu na nasz polski rynek wkroczył płyn micelarny z Garniera do cery wrażliwej. Zakupiłam go bo jak wiadomo chciałam go przetestować, i sprawdzić, czy będzie mnie podrażniał, wysuszał moją skórę itd. Ja mam skórę mieszaną w stronę wrażliwej, więc zaryzykowałam. Pięknie usuwał makijaż, jednak szału wielkiego nie zrobił. Jedni porównują go do sławnego płynu micelarnego z Biodermy (nie miałam okazji go jeszcze przetestować - ale nic straconego :) Tuż po nim na półki W drogeriach wskoczyły 2 płyny micelarne do cery tłustej mieszanej. Musiałam je kupić, tym bardziej że w Biedronce były za ok. 13 zł./szt.
Ten w niebieskim opakowaniu skradł moje serce i na pewno znajdzie się w "marcowych ulubieńcach" :)

Zakupiłam także tonik z NIVEA do cery normalnej i mieszanej, do codziennego odświeżenia mojej cery .


 Oczywiście nie mogło zabraknąć maseczek do twarzy. Zawsze, gdy jestem na zakupach kosmetycznych muszę chociaż jedną włożyć do koszyka :) Teraz postawiłam na Kolastynę, Niveę i Bielendę.


Produkty do twarzy. 
Hmm. Zastrzelcie mnie ! Na prawdę nie wiem kiedy mi się tyle tego nazbierało w tak krótkim czasie haah :) 

Zaczynając od lewej strony - żel do mycia twarzy z Alterry o zapachu granatu do skóry suchej i wrażliwej. Pomyślałam, że idealny będzie do oczyszczania mojej twarzy rano, zaraz po wstaniu z łóżka. 

Micelarny żel nawilżający z Bebeauty- jak wiadomo produkt ten możemy znaleźć w Biedronce za niewielkie pieniądze ok 5zł. Ten produkt idealnie się u mnie sprawdza jako dogłębnego oczyszczania twarzy z makijażu zaraz po płynie micelarnym .

Bielenda Sebum Control Complex nie miała jeszcze okazji używać tego produktu, kupiłam go ze względu na cenę i nowość - a jak wiecie - wszystko co nowe muszę przetestować (bynajmniej  w pielęgnacji ;p)

AVON Planet SPA - żel do mycia twarzy o zapachu białej herbaty - to także nowość w katalogu Avon - także skusiła mnie jego cena 6,99 :) 


CLEANIC -płatki z efektem mikrodermabrazji - użyłam ich raz i powiem Wam szczerze, że szału nie ma a jak na 35 szt. płatków były dość drogie.

AVON Planet SPA peeling enzymatyczny - jest to mój ulubieniec wszech czasów. Odkryłam go na początku jesieni tamtego roku , tak naprawdę kupiłam go "od tak" bo był w promocyjnej cenie :)
Jest genialny ! Świetnie złuszcza martwy naskórek , pięknie pachnie i jest dość wydajny (stosuję go 1-2 razy w tygodniu) Polecam dla osób, które borykają się z niedoskonałościami a także, aby odświeżyć swoją skórę , w końcu IDZIE WIOSNA !  

MIXA Lekki krem nawilżający 24h (w to akurat nie wierzę ;p) skóra normalna i mieszana - ten produkt zakupiłam wczoraj w HEBE , stojąc przy kasie Pani sprzedawczyni mi go poleciła , więc skuszona ceną (ok. 14 zł.)  i opiniami ekspedientki kupiłam go chociaż kremów do twarzy mam ogrom :D


Ziaja Mint Perfect szałwiowa pasta do zębów - zakupiłam go za namową Basi 
(CallMeBlondieee) znanej blogerki i youtuberki 
Koszt na stoisku Ziaji ok. 5zł. 

Colgate Total - płyn do płukania jamy ustnej (ochrona dziąseł) 


Piankę do golenia też kupiłam z polecenia Basi - ISANA MEN Sensitive 

AVON FOOT WORKS - Peeling do stóp i zmiękczający krem do pięt 
Cudowna seria z Avonu do stóp. Te produkty kupuję od początku - nie używam innych. Ta seria jest dla mnie wyjątkowa. Po użyciu tych kosmetyków moje stopy są wypielęgnowane, gładkie i miękkie :) Koszt na promocji 5zł. / szt. 


PALMER'S COCOA BUTTER FORMULA - krem do rąk i balsam do ciała (myślę, że poczeka do następnej zimy) piękny czekoladowy zapach, który utrzymuje się bardzo długo.
Cena 20,99 HEBE


Czas na włosy :)

 Zdjęcie 1. 

DOVE OXYGEN MOISTURE - odżywka do włosów . Czytałam na różnych blogach  i forach wiele dobrego o tej odżywce, a że była na promocji w Rossmannie to postanowiłam i ją wypróbować :)

SCHWARZKOPF odżywka w sprayu i olejek do włosów .

Zdjęcie 2. 

ZIAJA naturalna oliwkowa odżywka do włosów - idealne opakowanie na wyjazd :)

L'BIOTICA BIOVAX maseczki do włosów w saszetkach : do włosów słabych ze skłonnością do wypadania i keratyna + jedwab ( mam tą maseczkę w pełnowymiarowym opakowaniu i jest świetna ! )  


Paznokciowe sprawy . 

ESSENCE top coat bez użycia lampy - przetestuję i dam Wam znać co i jak :) 

BeBeauty skoncentrowana odżywka regenerująca paznokcie i skórki 5w1 w pędzelku 

W Naturze kupiłam także masełko do skórek (nie wiem z jakiej firmy) było przecenione ze względu na otwarte opakowanie (przezroczyste) , a tak to było całe nowe nawet folia była nie naruszona . Przyda mi się ten produkt, bo moje skórki wokół paznokci są w opłakanym stanie :( 


Przechodzimy do kolorówki . 

AVON - szablony do brwi (różne kształty) 
 AVON - mgiełka do utrwalania makijażu 
AVON - baza pod cienie 

W Naturze trwa do 18.03 promocja 2+1 za grosz na cienie do powiek (oprócz marki Bell) 
Wybrałam sobie 3 cienie ( o tym za chwilkę ) 
Do koszyka wpadły mi też 2 konturówki do ust :

* 06 Satin Mauve 
* 08 Red Blush 


A teraz przejdźmy do cieni :) 
(zdjęcia nie oddają takich pięknych kolorków jak na żywo) 

KOBO Luminous Baked Colour 317 Sunny 
( piękny wypiekany złoty cień wpadający w żółty odcień )
ok 8 zł. %%



ESSENCE eyeshadow 18 all i need
( srebrny odcień wpadający w lekkie złoto )
ok 5zł. %%



SENSIQUE Velvet Touch eyeshadow 148
( matowy - jasno szary odcień )
był za 1 grosz 



Balsamy do ust (zamienniki balsamów EOS)

*truskawkowy
*jabłkowy 

Dostępne w Biedronce :) 


Wiem, że jak  na jeden raz to za dużo :) 
Dajcie znać, czy miałyście styczność z tymi kosmetykami i czy u Was się one sprawdziły ? 
Co upolowałyście na ostatnich promocjach ? 

pozdrawiam i całuję :*
Kosmetyczna Maniaczka 

You May Also Like

2 komentarze

  1. Ten krem do rąk z Palmersa jest genialny! Szkoda tylko, że nie mogę go zakupić stacjonarnie. Pozdrawiam i miłego użytkowania nowości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda , jest bardzo dobry i pięknie pachnie ! :)

      Usuń