ZIAJA - kremowe mydło do rąk .

by - 11:41

Cześć :)

Dzisiaj chciałabym Wam przestawić mojego ulubieńca października , jeśli chodzi o pielęgnację moich dłoni . 
Ziaja wypuściła na rynek kremowe mydła do rąk. 
Są 3 albo 4 wersje zapachowe, lecz ten skradł moje serce ;p 

Zakupiłam go w pobliskiej osiedlowej drogerii i zapłaciłam za niego ok. 6 zł.
Nieźle co ? 

Opis producenta :

Aqua Formuła 

*Zapewnia właściwą higienę dłoni
*Nawilża i pielęgnuje skórę po każdym myciu

*Łatwo usuwa tłuszcz i neutralizuje kuchenne aromaty

*Nadaje skórze ciepły, cynamonowo-herbaciany zapach.




 Posiada bardzo fajną pompkę oraz blokadę (mowa tu o "młodym społeczeństwie") , dzięki czemu produkt łatwiej się nabiera na dłonie i dzieci się do niego nie dostaną :)





 Skład kremu :


Konsystencję ma bardzo "glutowatą" . 
Zapach obłędny. Wąchałam w drogerii inne zapachy, ale ten jest dla mnie najlepszy :)


A Wy używałyście ten produkt ? 
Jak wrażenia ? 

całuję 

Foggy Mornings 


You May Also Like

3 komentarze

  1. zapach bardzo intrygujący. Ja nie widziałam takiego mydła. Zdecydowanie kupię sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cynamon i jabłka... Mmm... musi być wspaniałe! Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Jeśli ci się spodoba, to co powiesz na wzajemną obserwację?
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń