Jak dbać o TANGLE TEEZER + małe zamówienie :)

by - 05:01



Cześć wszystkim :)

Dzisiaj umyłam / wyczyściłam (jak kto woli) swoją szczotkę TANGLE TEEZER :)
Szczotka ta jest bardzo znana i lubiana przez mnóstwo osób (w tym blogerek rzecz jasna!) 
Ja swoją posiadam od lipca tego roku i zakupiłam ją na stronie internetowej
Moja jest kompaktowa, żeby nic jej się nie stało w tym moim torebkowym misz maszu , koloru czarnego :)

Tak jak widać na załączonym obrazku do umycia naszej szczotki potrzebne są :

1. Ręcznik papierowy 
2. woda 
3. Szampon / żel do mycia itp. 
4. miękka szczoteczka do zębów - najlepiej dla dzieci 
(tylko nie używajcie jej do mycia zębów ;p)



Ja użyłam szamponu z Babydream, możecie go kupić w każdym Rossmannie oraz szczoteczki dla dzieci z Prokudenta. 

Stan mojej szczotki przed umyciem :)


Wlałam troszkę szamponu do miski z wodą i rozrobiłam szczoteczką, aby jej włosie się namoczyło. 
Podłożyłam także ręczniki papierowe aby woda nie dostała się na moje biurko :)


Efekty pracy :)


 Po umyciu szczotki opłukałam ją w zwykłej wodzie, aby cały ten brud siedzący w środku dobrze się oczyścił. 




A tak wygląda szczotka już po całkowitym oczyszczeniu .

Jest różnica ? 



Teraz osuszam ręcznikiem papierowym nadmiar wody i pozostawiam do całkowitego wyschnięcia .


A teraz przechodzimy do mojego zamówienia, które przyszło dzisiaj :)
Zamówienie zrobiłam na Allegro - jeśli chcecie nazwę użytkownika piszcie w komentarzach 
Każda z tych rzeczy kosztowała ok. 2-3 zł. + przesyłka . 
Za całe zamówienie wraz z przesyłką zapłaciłam niecałe 22 zł. :D 

Od lewej :

- 3x bransoletki z grupą krwi 
- 2x gumki do włosów (bardzo mocne) 
- 2x bransoletka z koniczynką
- 2x zawieszki do bransoletek
- 1x bransoletka z misiem :)










A Wy jak czyścicie swojego TANGLE TEEZERA ?
Jakie macie na niego sposoby ? 

Oraz napiszcie mi co spodobało Wam się z mojego zamówienia :)

- pozdrawiam cieplutko -

FOGGY MORNINGS :*

You May Also Like

0 komentarze