MOJE MASEŁKA DO UST - RECENZJA .

by - 07:37



Cześć wszystkim :) 

Dzisiaj typowy post kosmetyczny . 
Chciałabym się podzielić z Wami moją opinią na temat *MASEŁEK DO UST* 



Pierwszy na odstrzał idzie *masełko malinowe* z firmy BIELENDA .

Samo w sobie masełko jest :

*bardzo wydajne,
*pachnie świetnie malinkami,
*cena też przystępna, ponieważ zakupiłam to masełko na promocji w Rossmannie za 6 zł. ?
 - nie pamiętam dokładnie :)
*minimalnie zabarwia usta na kolor czerwony 

Co do działania nie jestem na 100% przekonana. Nie nawilża tak fajnie jak te masełka o których za chwileczkę opowiem . 

Myślę, że już nie powrócę do tego masełka . 



Kolejnym produktem o którym chciałabym wspomnieć jest *wazelina kosmetyczna* z firmy Ziaja.
Nie muszę już chyba wspominać, że firma Ziaja jest moją ulubioną marką, jeśli chodzi o kosmetyki - i będę to mówić do końca swojego życia ! :) 

Tą wazelinę używam właśnie jako masełko do ust , ponieważ świetnie się do tego sprawdza .

*jest bezbarwny 
*bezzapachowy 
* świetnie nawilża usta na bardzo długo 
* bardzo tani koszt  za 30 ml , ponieważ kupiłam go za ok. 3 zł. ! 
* bardzo , bardzo wydajny 

Jeśli skończy mi się to opakowanie , na pewno zakupię następne . :) 
Możecie być tego pewni :) 


No i na sam koniec zostawiłam mojego *październikowego ulubieńca !* 
Jest to masełko / balsam do ust z  *NIVEA Lip Butter* Original 

Zakupiłam go ostatnio w HEBE na promocji za 4,19 z 9,99 ! 
Więc na prawdę cena WOOOOW ! :) 

*wydajny
*bezbarwny
*bezzapachowy 
*tani, jeśli kupicie na promocji :) 
*świetnie nawilża usta 

Jeśli będzie promocja na inne "smaki" tego masełka, to możecie być pewni, że na pewno zakupię wszystkie !
"Po prostu zakochałam się w nim od pierwszego użycia ! "



A Wy jakie używacie masełka do ust ? 
Może te same co ja ? 

Jeśli polecacie jakieś inne to napiszcie w komentarzu , 
być może je przetestuję, co u mnie jest GWARANTOWANE ! :) 

pozdrawiam Was cieplutko ! :)

FOGGY MORNINGS :) 




You May Also Like

0 komentarze