* Wyprzedaż kolorówki *

by - 03:28



Już po świętach chciałam zrobić porządek w mojej toaletce, ale ciągle coś ! ;p
Znalazłam kilka kosmetyków, które krzątają się nie potrzebnie , bo i tak nie będę już ich używać a są nowe , lub maźnięte tylko dla *SWATCH'y*

EVELINE COSMETICS korektor kryjąco-rozświetlający 
kolor : NUDE
stan : NOWY 
cena : 10 zł. 


NYX cosmetics korektor kryjący 
kolor : CJ04 BEIGE 
stan : bardzo dobry (dotknęłam palcem, aby sprawdzić kolor)
cena : 25 zł.


KONTURÓWKI / KREDKI DO UST / POMADKI


Lovely Perfect line konturówka do ust
kolor : 1
stan : robiłam swatcha (ta obwódka była już taka brudna)
cena : 5 zł. 


NYX cosmetics kredka do ust 
kolor : SPL 817
stan : robiłam swatcha
cena : 18 zł. 

NYX cosmetics matowa pomadka do ust 
kolor : MLS 18
stan : robiłam swatcha
cena : 25 zł. 

SWATCHE 

Kupując produkty proszę doliczyć koszty wysyłki . 
Szczegóły "omówimy" na priv lub w komentarzach .

"KTO PIERWSZY TEN LEPSZY" ! 

Zapraszam również na mojego instagrama , gdzie jestem z Wami na bieżąco ! :)

Całuski 
kosmetycznaa maniaczka  


You May Also Like

0 komentarze