Bielenda Pharm [trądzik] - tonik do twarzy

by - 06:28


Tak jak już widzicie po opisie, przychodzę do Was z recenzją toniku do twarzy z nowej serii
Bielenda Pharm - Trądzik 

Seria ta oraz do cery suchej i naczynkowej zostały nie dawno wypuszczone na rynek.
Jak  na razie chciałam wypróbować tonik do twarzy - bo ten który obecnie używam z Ziaji nie działa już tak dobrze jak na samym początku.

Jest to tonik antybakteryjny normalizujący twarz, dekolt, plecy. 
Przeznaczony jest do cery tłustej, mieszanej i łojotokowej.

Tego toniku używam już jakiś miesiąc, więc mogę się już wypowiedzieć na jego temat. :) 

WSKAZANIA:

Skóra mieszana, tłusta, łojotokowa narażona na powstawanie zmian trądzikowych, zaskórniki, błyszcząca i podrażniona skóra, zatkane i rozszerzone pory.

ANTYBAKTERYJNY BEZALKOHOLOWY TONIK NORMALIZUJĄCY:
  • dokładnie oczyszcza , odblokowuje, zwęża i zamyka pory
  • zmniejsza przetłuszczanie i błyszczenie skóry 
  • normalizuje wydzielanie łoju, osusza wypryski
  • łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry 
  • redukuje istniejący trądzik, zapobiega powstawaniu nowych zmian trądzikowych 
  • nawilża i koi skórę, działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie.
 EFEKT:

Świeża, czysta, matowa i nawilżona skóra. Trądzik i błyszczenie skóry zredukowane. 
Pory odblokowane i zwężone, niedoskonałości mniej widoczne. 

STOSOWANIE:

Nawilżyć wacik płynem, oczyścić skórę omijając okolice oczu. Nie spłukiwać. 
Stosować codziennie rano i wieczorem lub w ciągu dnia jako zabieg odświeżający.

UWAGA !!!

Preparat jest bezpieczny dla skóry wrażliwej. Nie wysusza skóry.
0% składników mogących wywołać podrażnienie.



Jeśli chodzi o mnie to nie mam żadnych zastrzeżeń co do tego toniku. 
Po miesiącu stosowania tego produktu widzę pozytywne zmiany na mojej twarzy. 
Pory zaczęły się zmniejszać i błyszczenie skóry jest mniejsze co jest dla mnie plusem :)
Matowi moją skórę na długo , w porównaniu do innych toników, które miałam okazję przetestować - ten skradł moje serducho <3
Zakupiłam go w Rossmannie za ok. 13 zł. Ale wierzcie mi to jest dobrze wydane 13 zł. :) 
Z tej samej serii jest jeszcze żel do twarzy i 2 kremy - jeden na dzień a drugi na noc.
Jak skończą mi się "środki" do twarzy to wypróbuję całą tą serie - ciekawa jestem czy w połączeniu działanie będzie dawało kopa ? 

A Wy testowaliście już ten produkt ?
Jak wrażenia ?

Zapraszam na mojego Instagrama- gdzie jestem częściej niż na blogu :) 


Pozdrawiam 
FOGGY MORNINGS


You May Also Like

0 komentarze