Eveline Cosmetics openbox .

by - 08:29



Witajcie :)

Wiem, że długo mnie tutaj nie było, ale wiecie - uczelnia, egzaminy, porządki, świąteczne zakupy itd. - długo by wymieniać. 
Z racji tego, iż mam troszeczkę czasu postanowiłam, że napiszę do Was co otrzymałam na Mikołaja od firmy EVELINE

Lakiery do paznokci z serii : COLOR EDITION 
* czerwony -911
* jasny róż - 917 
Bardzo się ucieszyłam, że dostałam do przetestowania lakiery do paznokci z szerokim pędzelkiem, gdyż nakładanie takim aplikatorem lakieru na moje paznokcie sprawia mi ogromną przyjemność :) 
Kolor czerwony zostanie moim grudniowym ulubieńcem . 

 kolorek 917


 kolorek 911 


 Następnie dostrzegłam dwie pomadki.
Czerwona znowu mnie urzekła swym kolorem - to chyba przez te Święta :) 
Mają intensywne kolory, co też jest plusem jak dla mnie , nie "schodzą" z usta i długo się utrzymują . 










 Balsamu także nie mogło zabraknąć w paczuszce :) 
DZIĘKUJĘ EVELINE ! :) 
Kolejny produkt, który mnie ucieszył, ponieważ balsamów nigdy za wiele :) 
Wypróbowałam go dwa razy - bo muszę wykończyć już zaczęte moje balsamy. 
Konsystencja świetna, zapach boski , aplikator z pompką co też jest plusem, super nawilża, nie pozostawia tłustej powłoki na ciele - Ideał ... ;) jak dla mnie :) Już nie mogę się doczekać kiedy Go będę używać :)





Krem CC - kompleksowy krem rozświetlający 8w1
No tutaj muszę przyznać, że oddałam go mojej siostrze - już mówię dlaczego :)
Po pierwsze nie używam kremów CC, ani produktów rozświetlających, ponieważ u mnie się nie sprawdzają Jedynymi produktami rozświetlającymi jakich używam to korektory pod oczy lub na niedoskonałości :) 




Korektor rozświetlający z olejkiem arganowym 8w1 .
I tutaj strzał w 10! , ponieważ kończy mi się już korektor także z firmy Eveline o numerku 05 i fajnie, że firma pomyślała o takim produkcie :) 




To by było na tyle, jeśli chodzi o Mikołajkowe dobroci firmy Eveline Cosmetics .
Miałyście któryś z tych produktów ? 

Jak przygotowania do Świąt ? 
Choinki ubrane i przystrojone ? Prezenty kupione ? Ciasteczka i pierniczki upieczone ?
Dajcie znać , bo ja jestem w trakcie przygotowywania do Świąt. :)

-pozdrawiam-
Foggy Mornings 

You May Also Like

0 komentarze